Повідомляємо, що Президії ICAC та UMAC рішенням від 21 березня 2022 року встановили, що на період дії в Україні воєнного стану всі вхідні документи та інші матеріали подаються в електронному вигляді на відповідні електронні адреси ICAC [email protected] та UMAC [email protected]. При цьому, найважливіші процесуальні документи (позовні заяви, відзиви на позов тощо) мають направлятися також усіма видами поштового зв’язку чи особисто на рецепцію ТПП України за адресою: Україна, 01601, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33. За угодою сторін спору вимога про направлення документів поштою чи особисто може не виконуватись.
Комунікація зі складами арбітражів у конкретних справах, сторонами спорів та іншими користувачами послуг, надсилання процесуальних документів, крім остаточних арбітражних рішень, здійснюється Секретаріатами ICAC та UMAC засобами електронного зв’язку. Підписані складами арбітражів остаточні арбітражні рішення направляються сторонам на їх електронні адреси, а також поштовим зв’язком чи вручаються повноважному представнику сторони особисто під розписку в Секретаріатах ICAC та UMAC .
Про ICAC
Додати в календар 20241211
20241211
Europe/Kiev
Організація комунікації ICAC та UMAC зі сторонами та іншими користувачами на період воєнного часу
Повідомляємо, що Президії ICAC та UMAC рішенням від 21 березня 2022 року встановили, що на період дії в Україні воєнного стану всі вхідні документи ...
Поділитися
Всі Новини та публікації