Особливості адміністрування ICAC арбітражних справ

Особливості адміністрування ICAC арбітражних справ

Міжнародний комерційний арбітражний суд при Торгово-промисловій палаті України (ІСАС)  здійснює адміністрування арбітражних справ у відповідності до Регламенту ІСАС (зі змінами, що набрали чинності з 1 листопада 2020 року) та кращих арбітражних практик.

Разом з тим, у зв’язку із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID -19 на території України та в світі, а також виходячи з необхідності дотримання балансу захисту прав та інтересів учасників арбітражного розгляду, їх безпеки, безпеки арбітрів та працівників ІСАС, повідомляємо наступне.

І. Документообіг

Документи, у тому числі позовні заяви, направлені поштою, реєструватимуться у звичайному режимі в день їх отримання.

Документи у паперовій формі приймаються з 10:00 до 16:00 на рецепції Торгово-промислової палати України та реєструватимуться в день їх отримання без проставлення штампу реєстрації вхідної кореспонденції на копії відправника.

Щопонеділка з 10:00 до 16:00 працівники ІСАС прийматимуть позовні заяви особисто.

Усі документи по можливості мають надсилатися електронною поштою на icac@icac.org.ua.

Секретаріат, як і раніше, забезпечує своєчасне надсилання сторонам усіх документів у справах відповідно до статті 11 Регламенту ІСАС.

ІІ. Арбітражний розгляд

ІСАС рекомендує складам арбітражу організовувати процес арбітражного розгляду та вживати заходи для своєчасного розгляду справи з урахуванням процесуальних строків, встановлених Регламентом ІСАС. У свою чергу, сторони та їхні представники повинні діяти таким чином, щоб арбітражний розгляд був швидким та економним, не допускаючи зловживання процесуальними правами. Наскільки це можливо, з урахуванням оцінки виконуваності винесених арбітражних рішень, доцільно переводити арбітраж у повністю цифрове середовище, використовуючи засоби відео-конференц-зв’язку.

З цією метою, зокрема:

  1. З урахуванням зведення до розумного мінімуму особистих контактів актуальним є розширення, по можливості, дистанційної взаємодії складу Арбітражного суду між собою та зі сторонами справи із застосуванням теле-, відео- конференц-зв’язку, а також рекомендується використовувати можливість делегування голові складу Арбітражного суду відповідних повноважень по вирішенню процедурних питань арбітражного розгляду у випадках, передбачених Регламентом ІСАС.
  2. Рекомендується складам Арбітражного суду більш активно використовувати стадію підготовки справи до розгляду, зокрема якщо це необхідно для забезпечення ефективної організації арбітражного розгляду:
  • проводити організаційні наради в режимі відео- або телефонної конференції при наявності технічних можливостей у всіх учасників наради;
  • встановлювати процесуальні графіки розгляду справ із урахування ситуації, що склалася, та позиції сторін.

ІІІ. Усні слухання

Рекомендується з урахуванням обставин справи використовувати:

  1. Передбачену частиною другою статті 47 Регламенту ІСАС можливість проведення усного слухання із застосуванням систем відео-конференц-зв’язку. Звертаємо увагу, що сторона не пізніше ніж за 10 днів до дати усного слухання може подати складу Арбітражного суду клопотання про участь в усному слуханні з використанням систем відео-конференц-зв’язку. У такому випадку клопотання розглядається складом Арбітражного суду з урахуванням обставин справи і думки іншої сторони. У разі задоволення такого клопотання сторона бере участь в усному слуханні в режимі відеоконференції поза межами приміщення МКАС із використанням власних технічних засобів та електронного цифрового підпису або за допомогою іншого способу ідентифікації сторони, який є прийнятним для складу Арбітражного суду. Ризики технічної неможливості участі у відеоконференції поза межами приміщення МКАС, переривання зв’язку тощо несе учасник справи, який подав відповідне клопотання.
  2. Розгляд справи на підставі письмових матеріалів без проведення усного слухання відповідно до статті 46 Регламенту ІСАС;
  3. Слухання справи за відсутності сторони відповідно до частини п’ятої статті 47 Регламенту ІСАС.

Обравши один із вищезазначених варіантів, зверніться до ІСАС з відповідним клопотанням.

 

Голова ІСАС, його заступники і Секретаріат завжди готові надавати максимальну підтримку та сприяння як арбітрам, так і користувачам наших послуг.

В разі виникнення питань Секретаріат ICAC залишається з Вами на зв’язку за телефонами: +380 44 586-51-87 або +380 67 239-56-77.



Додати в календар 20210417 20210417 Europe/Kiev Особливості адміністрування ICAC арбітражних справ

Міжнародний комерційний арбітражний суд при Торгово-промисловій палаті України (ІСАС)  здійснює адміністрування арбітражних справ у відповідності до ...

Поділитися
Всі Новини та публікації

Міжнародний комерційний арбітражний суд
при Торгово-промисловій палаті України

Вулиця Велика Житомирська 33
Київ 01601, Україна
+380 44 586-51-87
+380 67 239-56-77
icac@icac.org.ua

Відскануйте QR-код для завантаження сторінки у Вашому браузері